Politi Ansøgning -UkendtPlayer/David Jensen

92 views
IRL alder: 14 snart 15

RP Navn: David Jensen

CPRNummer: 954IXG

Ingame ID: 995

Har du nogen tidligere erfaring?: Jeg har erfaring fra 5 andre server hvor jeg har for det meste kæmpet mig og til en af de højest i politi systemet Hvilke opgaver vil du være mest til at kunne klare.? Alle opgaver der bliver sendt

Fortæl os lidt om din karakter [100 Ord]: Min karakter er en gut som elsker at hjælpe folk og vil gør en forskel i verden derfor meldt sin far ind og døde i School shooting i USA i New york og hans mor døde af cancer og så flytte han til danmark alene og uden noget familie bag ham hvor efter han flytte til Byen FlashRP. Han er nu 19 år gammel og vil se om han ikke kan hoppe på politi holdt og være en ven betjent og far 

Fortæl os hvorfor du gerne vil en del af Politikorpset [100 Ord]: jeg ville gerne være politibetjent fordi jeg synes det er spænderne og jeg synes der er meget aktion. Og fordi at jeg tager mine spil meget seriøst og derfor tænkte jeg det var det perfekte job. Og så er jeg bare altid gerne ville have været politibetjent. Jeg har altid haft et godt forhold til politiet både i spil og i virkeligheden min mosters kæreste er politibetjent. Og det har jeg også altid gerne ville været. Det har altid været min store drøm i virkeligheden og derfor tænkte jeg jeg kunne blive politimand.

Hvem er Rigspolitichefen?: CamonDK

Ellers andet vi skal vide: Jeg streamer altid på twitch link: https://www.twitch.tv/ukendtcookie
Afvist!
Reply