[color=#dcddde]IRL NAVN: Frederik Raahede
IRL ALDER: 13år
Hvad ved jeg om Politiet? [/color]de må ikke køre mere end fartgransen og de må gerne køre mere end fartgransen hvis de har blink på ud på et opkald. De må gerne taze folk hvis de er i gang med noget og han løber væk og skyde i selvforsvar hvis de bliver gun pointet.
[color=#dcddde]Hvorfor vil jeg gerne være en del af politiet? Jeg vil gerne være en del af politiet fordi jeg gerne vil lave byen stille og få orden i gaderne jeg syntes også at det lyder som et godt job og håber på at få nye og gode kollegaer hvilket kunne gøre mit arbejde bedre og mere interessant for mig jeg vil tage godt af de kriminelle og sørge for at lukke kriminalitet ned
Hvorfor skal i vælge mig som betjent? i skal vælge mig som betjent fordi jeg føler jeg kan gøre et godt formål og jeg ved nogenlunde hvordan det fungere og jeg er meget aktiv jeg keder også alle regler og er en rigtigt god chaufør min karakter har vundet mange lokale race løb på racerbanen og jeg køre meget godt
Karakter oplysninger. Min karakter har være en højtlønnet advokat i mange år efter som han nu er blevet træt af hans job vil han gerne ansøge som politi da han godt kunne tænke sig at fortsætte i den lovlige stil min karaktere har være professionelracer køre og har meget erfaring bag rettet
Spørgsmål:
Ingame ID: 1860
Er du aktiv? ja
Lever du dig ind i RP? ja
Har du erfaring for RP? ja
Har du været straffet før ? Nej det har jeg ikke
Har du været betjent før? ja
Har du gjort noget ulovligt in-game før? Ja det har jeg kørt 60 inde i byen men skal nok stoppe med det hvis jeg bliver anstat[/color]
IRL NAVN: Frederik Raahede
IRL ALDER: 13år
Hvad ved jeg om Politiet? de må ikke køre mere end fartgransen og de må gerne køre mere end fartgransen hvis de har blink på ud på et opkald. De må gerne taze folk hvis de er i gang med noget og han løber væk og skyde i selvforsvar hvis de bliver gun pointet.
Hvorfor vil jeg gerne være en del af politiet? Jeg vil gerne være en del af politiet fordi jeg gerne vil lave byen stille og få orden i gaderne jeg syntes også at det lyder som et godt job og håber på at få nye og gode kollegaer hvilket kunne gøre mit arbejde bedre og mere interessant for mig jeg vil tage godt af de kriminelle og sørge for at lukke kriminalitet ned
Hvorfor skal i vælge mig som betjent? i skal vælge mig som betjent fordi jeg føler jeg kan gøre et godt formål og jeg ved nogenlunde hvordan det fungere og jeg er meget aktiv jeg keder også alle regler og er en rigtigt god chaufør min karakter har vundet mange lokale race løb på racerbanen og jeg køre meget godt
Karakter oplysninger. Min karakter har være en højtlønnet advokat i mange år efter som han nu er blevet træt af hans job vil han gerne ansøge som politi da han godt kunne tænke sig at fortsætte i den lovlige stil min karaktere har være professionelracer køre og har meget erfaring bag rettet
Spørgsmål:
Ingame ID: 1860
Er du aktiv? ja
Lever du dig ind i RP? ja
Har du erfaring for RP? ja
Har du været straffet før ? Nej det har jeg ikke
Har du været betjent før? ja
Har du gjort noget ulovligt in-game før? Ja det har jeg kørt 60 inde i byen men skal nok stoppe med det hvis jeg bliver anstat